miercuri, decembrie 14, 2011

DJ Vibezone presents: "Welcome to HEAVEN" (Electro - House - Trance Mix) [TEASER])

I know, I promised that each 100.000 views reached on youtube I will post a special mix, like a gift for you and last mix was on 600.000, now it's about over 800.000, but I didn't have necessar time for this, so the gift will be bigger, and excitinh, I hope, so... I will post here the teaser of New Year Promo mix, I hope you'll like it! Enjoy! And be patient!

Stiu ca am promis ca la fiecare 100.000 de views pe youtube voi posta un mix special, drept cadou pentru voi, altul fata de obisnuitele RCH, si deasemenea stiu ca ultimul cadou de acest gen a fost la 600.000 acum ajungand la peste 800.000, deci sunt restant cu 2 mixuri special, dar nu am avut timpul necesar pentru a ma ocupa de asta si promit sa ma revansez. Noul mix este un promo pentru ce va urma in noul an, un next level sa zic asa...si sper sa va placa! Mai jos este teaserul din mixul ce va fi intitulat "Welcome to HEAVEN". Enjoy! And be patient!